English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

16 Eylül 2013 Pazartesi

GU FAMILY BOOK (KOREAN)


Şimdi sizlerle çok severek izlediğim beni hiç bir şekilde hüsrana uğratmayan bir diziyi paylaşacağım. Doğrusunu söylemek gerekirse ilk başta çok tereddüt etmiştim diziyi izleme konusunda çünkü fazla tarihi konular beni sıkıyor. Fakat daha sonra diziyi izleyen ve hayranı olanların yorumlarından etkilenip izlemeye karar verdim bunca insanın bir bildiği vardır elbet mantığıyla neyse çok uzatmayayım ve dizimizi sizlerle paylaşayım. Buyrun başlıyorum...


OYUNCULAR
Lee Seung Gi : Choi Kang Chi
Bae Suzy : Dam Yeo Wool
Yoo Yeon Seok : Park Tae Seo
Jeong Hye Yeong : Cheon Soo Ryun
Lee Sung Jae : Jo Gwan Woong
Jo Jae Yun : Wal Pae
Lee Yeon Hee : Yoo Seo Hwa ( Choi Kang ın annesi)
Choi Jin Hyeok : Koo Wol Ryun (Choi Kang ın babası)


Hikayemiz yukarıdaki resimdeki karakterlerin aşkıyla başlıyor. Onlar asıl oğlanımızın anne ve babası. Choi Kangın annesinin babası vatan hainliği ile suçlanır ve öldürülür. Babasının vefatından sonra giseng evine satılır. Fakat bunu kabul etmediğinden günlerce işkence görür ve bu işkenceleirn sonunda bir gün erkek kardeşiyle birlikte kaçmayı başarır fakat peşlerindeki adamlar kardeşini öldürür.Onuda Koo Wol Ryun kurtarır. Daha sonra birlikte Koo Wol Ryun un ormanda yaşadığı mağarada yaşamaya başlarlar ve birbirlerine aşık olurlar. Wol Ryun doğaüstü mistik bir varlıktır fakat Yoo Seo bunu bilmemektedir. Evlendikten bir süre sonra Yoo Seo kaçtığı adamlara ormanda yakalanır ve Wol Ryun onu kurtarmak isterken herkesten gizlediği mistik, doğa üstü bir varlık şeklini alır. Bunu gören Yoo Seo onun öldürülmesine yardım eder ve aşkına ihanet eder. Daha sonra hamile olduğunu fark eder ve bebeği o mağarada doğurur doğurmadan önceki en büyük korkusu bebeğin bir canavar olmasıdır. Fakat hiçte düşündüğü gibi olmaz doğan bebek çok sevimli yarı insan yarı mistik bir varlıktır. Bunu gördükten sonra Wol Ryun a yptıgı ihanetten dolayı vicdan azabı çeker ve Wol Ryun a hep yardım eden insan olan arkadaşına gider ve bebeğini teslim eder onu insan gibi yetiştirmesini ve mutlu olmasını istediğini söyler. O adamda çocugu yüzyıl hanının sahibinin yetiştirmesini bir şekilde saglar ve esas oğlanımız 23 yaşına gelene kadar orada kalacaktır. Zaman çok çabuk geçer ve çocuk büyür onun büyümesiyle birlikte dizimiz heyecan dorukta bir şekilde maceralar başlar. 
Dizinin girişiyle ilgili çok fazla spoiler verdiğim için devamını anlatmıyorum izleyin ve görün ama emin olun bu dizide aşkı,doğaüstü olayları, komediyi kısacası ne ararsanız bulacaksınız kaçırmayın ve izleyin derim ASLA pişman olmazsınız...

  ( Yukarıdaki resimdede asıl oğlumuz ve kızımızı görüyorsunuz anne babasını gördünüz bari başrolleride göstermeden yazımı bitirmeyeyim dedim )


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder